Beschikbare motoren
Geniet van dynamische prestaties in perfecte harmonie met uw omgeving dankzij de hybride, Blue HDi diesel en PureTech benzinemotoren.
Selecteer een krachtbron en bekijk de specificaties.
- Versnellingsbak
- Automatic
- Aantal versnellingen vooruit
- 8
- Max. vermogen in kW (pk) bij tr/min
- 96
- Energie
- BENZINE
- CO₂ Uitstoot WLTP (g/km)
- 140
- Verbruik WLTP (l/100km)
- 6,2

- Versnellingsbak
- Automatic
- Aantal versnellingen vooruit
- 8
- Max. vermogen in kW (pk) bij tr/min
- 96
- Energie
- DIESEL
- CO₂ Uitstoot WLTP (g/km)
- 140
- Verbruik WLTP (l/100km)
- 5,3

NIEUWSTE GENERATIE HYBRIDE WAGENS
DIMENSIONS
- EXTÉRIEUR
- INTERIEUR
- KOFFERBAK
COMFORT & INTERIEURRUIMTE



Vooraan staan de inductielader voor smartphones en de hogedichtheidszetels (desgewenst geventileerd, verwarmd, masserend en 10-voudig elektrisch verstelbaar). Zij staan garant voor uitermate comfortabele ritten, zowel voor de bestuurder als voor zijn passagier. Achterin genieten de passagiers van zetels met hogedichtheidsschuim en een verwijderbare centrale armsteun met opbergvakken en gemakkelijk toegankelijke USB-aansluitingen.

Open of sluit uw koffer met een voetbeweging en vereenvoudig uw dagelijkse leven. Op andere momenten gebruikt u de bediening achter het stuurwiel of op de kofferklep zelf.



Til uw interieurervaring naar een hoger niveau en geef alle passagiers in de wagen extra licht en comfort door het grote, elektrisch bediende open dak toe te voegen.

De verwarmde voorruit van de nieuwste generatie, een optie op de DS 4, verwarmt de hele voorruit om ijs, sneeuw en damp te verwijderen dankzij het netwerk van verwarmingsdraden. Zo verhoogt ze bij elk weertype het comfort en de veiligheid.
Personaliseer uw DS 4
SERVICES SUR-MESURE
Wettelijke vermeldingen
1 De vermelde waarden voor brandstofverbruik, CO₂-uitstoot en rijbereik zijn conform de WLTP-testprocedure, op basis waarvan nieuwe wagens sinds 1 september 2018 worden goedgekeurd. Deze WLTP-procedure vervangt de Europese rijcyclus (NEDC), de vroegere testprocedure. Omdat de testomstandigheden veel realistischer zijn, liggen het brandstofverbruik en de CO₂-uitstoot volgens de WLTP-procedure in veel gevallen hoger dan de waarden gemeten volgens de NEDC-procedure. De waarden voor brandstofverbruik, CO₂-uitstoot en rijbereik kunnen variëren afhankelijk van de reële gebruiksomstandigheden en factoren als oplaadfrequentie, rijstijl, snelheid, specifieke uitrusting, opties, bandentype, buitentemperatuur en temperatuurcomfort in het voertuig. Neem contact op met uw verkooppunt voor meer inlichtingen. Meer informatie vindt u hier.